دروازه بان بارسا معتقد است که عملکرد خوب در لیگ قهرمانان می تواند تأثیر مثبتی بر روی شانس آنها در توانایی به زیر کشیدن رئال مادرید در رقابت های داخلی داشته باشد. بر اساس گفته والدس، لیگ هنوز به اتمام نرسیده است: «ما باید باور داشته باشیم، در این صورت پیروزی ها از راه خواهند رسید».

ویکتور والدس معتقد است که پیروزی سه شنبه شب در برابر بایر لورکوزن برای تیم بسیار مهم بود: «عملکرد خوب تیم در آلمان ما را در رقابت ها زنده نگه می دارد، امری که برای ما بسیار مهم است. در عین حال می تواند مشوق ما برای ادامه راه در لیگ باشد». والدس احساس می کند که راهی که آنها در بای آرنا پیش گرفتند می تواند آمادگی ایده آلی را برای بازی های باقیمانده فصل فراهم کند. او ادعا می کند که «لیگ قهرمانان بر اتفاقات لیگ تأثیر گذار خواهد بود».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


از آنجایی که بسیاری از هم تیمی هایش، این هفته از بند مصدومیت رها می شوند، والدس معتقد است که آنها باید برای کاهش اختلاف ده امتیازی با مادرید مبارزه کنند: «پس از بررسی عملکردمان تا اینجای کار در لیگ، نمی توان انکار کرد که نتایج دور از انتظاری را کسب کرده ایم و اکنون با ده امتیاز کمتر پشت سر مادرید قرار داریم. اما ما باید به تلاش ادامه دهیم. ما نباید افت کنیم ،ما باید باور داشته باشیم و مبارزه کنیم».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,اخبار اروپا,فوتبال,فوتبال اروپا,والدس,ویکتور والدس,

ساعت 13:1 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت